Subject: RE: Järelepäring LPP Estonia OÜ poolt
From: "Svetlana Malatok" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 13 Jan 2025 11:41:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsiooni Esindaja!

Soovin kinnitada, kas olete alloleva kirja kätte saanud?

Samuti oleksin tänulik, kui saaksite anda teada, millal võiksime vastust
oodata.

Parimate soovidega,

Svetlana Malatok

Parimate soovidega/Best regards,

Svetlana Malatok

Tegevjuht

Executive Manager Estonia

LPP ESTONIA OÜ

Tartu mnt 80D, 10112 Tallinn, Estonia

Mob.: +372 53 410 889

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.lpp.com/wp-content/uploads/2024/04/LPP-Sustainability-report-
for-2023.pdf>

From: Svetlana Malatok
Sent: Wednesday, December 18, 2024 7:41 PM
To: [email-masked]
Subject: Järelepäring LPP Estonia OÜ poolt

Austatud Andmekaitse Inspektsioon!

Pöördun Teie poole LPP Estonia OÜ nimel ja huvides seoses
andmekaitsereeglite täitmisega otseturunduse korral. LPP Estonia OÜ kuulub
suurde rahvusvahelisse kontserni, mis omab ja opereerib brändidega
Reserved, Mohito, House, Cropp ja Sinsay.

LPP Estonia OÜ-l on plaanis saata kõikidele klienditele, kes on liitunud
LPP Estonia OÜ uudiskirjaga/meililistiga kuulutus tööpakkumise kohta. LPP
Estonia OÜ otsib oma meeskonda juurde uusi liikmeid erinevatele
ametipositsioonidele (klienditeenindajad, kontoripersonal jpm) ning vastav
töökuulutus jõuaks õigete inimesteni uudiskirja saatmisega. Seejuures
soovib LPP Estonia OÜ olla oma tegevuses kooskõlas andmekaitsereeglitega.

Seetõttu palun käesolevaga Andmekaite Inspektsiooni hinnangut või
juhiseid, kas LPP Estonia OÜ kavandatav tegevus on lubatud või mida LPP
Estonia OÜ saaks teha täiendavalt, et töökuulutuse saatmine meililistile
oleks kooskõlas andmekaitsereeglitega?

Olen ise arvamusel, et töökuulutuse saatmine otseturundusena on lubatud.
Otseturunduseks peetakse igat tegevust, mis edendab ettevõtte tegevust
mingil moel. Antud juhul edendaks töökuulutuse saatmine meililistile LPP
Estonia OÜ majandustegevust sedavõrd, et selle tulemusena võib ettevõte
saada uusi häid töötajaid. Samuti jääb inimestele meelde, et LPP Estonia
OÜ osaleb tööturul ja võib olla nende uus potentsiaalne tööandja, kui nad
peaksid mõtlema tulevikus uue töökoha peale.

Juhul, kui Teil tekib täiendavaid küsimusi, olen valmis neile vastama.

Lugupidamisega,

Svetlana Malatok

Parimate soovidega/Best regards,

Svetlana Malatok

Tegevjuht

Executive Manager Estonia

LPP ESTONIA OÜ

Tartu mnt 80D, 10112 Tallinn, Estonia

Mob.: +372 53 410 889

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.lpp.com/wp-content/uploads/2024/04/LPP-Sustainability-report-
for-2023.pdf>